Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte či neprišlo v preprave k jej poškodeniu. V prípade, že je zásielka viditeľne poškodená odmietnite jej prevzatie a kontaktujte nás.
Na notebooky, počítače a monitory poskytuje väčšina výrobcov takzvaný “bezstarostný servis”. Zákazník si zadá reklamáciu telefonicky alebo vyplnením online formulára na stránkach výrobcu. Zariadenie bude následne vyzdvihnuté kuriérom a bezplatne odvezené do servisného strediska. Opravené zariadenie sa potom vráti priamo zákaznikovy a tento spôsob vybavenia reklamácie je najrýchlejší a bez akýchkoľvek nákladov. Zariadenia ktoré nie je možné zaslať priamo do servisného strediska treba doručiť do našej predajne na adrese ISSO s.r.o., A.Hlinku 40, 97101, Prievidza. Pre bližšie informácie ohľadom reklamácií nás kontaktujte prostredníctvom emailu info@gogame.sk alebo na telefónnom čísle 0915 455 083.
Na notebooky a počítače ponúkame možnosť pozáručnej opravy a to aj v prípade ak zariadenie nebolo kúpené u nás.
Pre zabezpečenie bezproblémového chodu eshopu používame funkčné cookies, ktoré nie je možné vypnúť. Taktiež využívame aj analytické cookies, ktoré je možné kedykoľvek vypnúť/zapnúť a pomáhajú nám s prispôsobením obsahu a ponúk, ktoré sa našim návštevníkom zobrazujú. Kliknutím na tlačítko SÚHLASÍM nám dávaš súhlas s používaním funkčných a analytických cookies. Pre detailnejšie nastavenie cookies klikni na podrobné nastavenia.
Pre zabezpečenie bezproblémového chodu eshopu používame funkčné cookies, ktoré nie je možné vypnúť. Taktiež využívame aj analytické cookies, ktoré je možné kedykoľvek vypnúť/zapnúť a pomáhajú nám s prispôsobením obsahu a ponúk, ktoré sa našim návštevníkom zobrazujú. Kliknutím na tlačítko SÚHLASÍM nám dávaš súhlas s používaním funkčných a analytických cookies. Pre detailnejšie nastavenie cookies klikni na nastavenia.