Technický support a pozáručný servis zadarmo!

Každý zákazník gogame.sk, ktorý si kúpi herný notebook alebo herný počítač, má okrem neobmedzenej technickej podpory nárok aj na jeden bezplatný pozáručný servisný zásah podľa vlastného výberu vrátane dopravy na naše náklady.

TECHNICKÁ PODPORA

Predaju herných notebookov, počítačov a herného príslušenstva sa venujeme už dlhé roky. Mnohé produkty sme si mali možnosť aj sami vyskúšať, a aj preto môžeme poskytnúť našim zákazníkom technickú podporu na úrovni, s ktorou sa v bežnom e-shope nestretnú.

POZÁRUČNÝ SERVIS

Po skončení záručnej lehoty od výrobcu má gogame zákazník možnosť poslať svoj notebook alebo počítač do nášho servisného strediska v Prievidzi na naše náklady, a to až do 3 rokov od skončenia záruky. Zákazník má na výber z troch servisných zásahov podľa vlastného výberu.

DIAGNOSTIKA

Náš technik vykoná diagnostiku závady. Ak je oprava možná bez potreby kúpenia náhradného dielu, tak vykoná opravu. V prípade, kedy je nutné náhradný diel kúpiť, preverí jeho dostupnosť, cenu a informuje zákazníka. Ak sa zákazník rozhodne pre opravu, tak zaplatí len cenu náhradného dielu. Ak je oprava nerentabilná a zákazník nemá záujem o opravu, zašleme zariadenie späť zákazníkovi.

PROFYLAKTIKA A PREPASTOVANIE

Kompletné mechanické prečistenie notebooku, výmena teplovodivých pást a všetkých termo podložiek (CPU, grafické čipy, napájacie mostíky, pamäte). Notebook bude len rád, keď bude mať opäť chladenie ako nový. Odvďačí sa ti tichším chodom a nižšou teplotou.

UPGRADE

Nie je nič lepšie, ako dopriať svojmu parťákovi upgrade na výkone, aby ste zvládali stresové situácie v boji efektívnejšie. Výkonu nikdy nie je dosť a u herných počítačov alebo notebookov dvojnásobne. Kontaktuj nás a spolu sa poradíme o vhodnom upgrade. Zaplatíš len cenu komponentu/komponentov. Dopravu a prácu máš zadarmo.

AKO SI OBJEDNÁM SERVIS?

Môžeš zavolať na našu zákaznícku linku 0905 716 456, zašli email na support@gogame.sk a uveď o akú službu máš záujem alebo nás kontaktuj cez messenger.