ČO ROBIŤ V PRÍPADE ZÁRUČNEJ
PORUCHY?
Vo všeobecnosti platí, že notebooky, počítače a monitory je možné reklamovať priamo v autorizovaných servisných strediskách. Servis vždy platí aj prepravu zariadenia a takéto riešenie reklamácie teda nešetrí len čas ale aj peniaze. Pokazené príslušenstvo bude vo väčšine prípadov potrebné poslať priamo k nám a my vybavíme jeho opravu. Či sa už rozhodneš zariadenie poslať na opravu k nám alebo priamo do servisu, vždy sa uisti že je dobre a bezpečne zabalené aby neprišlo k jeho poškodeniu počas transportu.
SERVISNÉ STREDISKÁ

Notebooky, počítače alebo monitory je možné poslať priamo do servisného strediska Acer.

Zadaj požiadavku na opravu online

Pracovné dni 8:00 a 17:00
SK +421 233 331 027
CZ +420 531 027 777

Notebooky, počítače alebo monitory je možné poslať priamo do servisného strediska Asus.

Zadaj požiadavku na opravu online

Pracovné dni 8:00 a 17:00
SK +421 232 162 621
CZ +420 552 302 313

Poruchy notebookov, počítačov a monitorov je možné riešiť telefonicky priamo s technickou podporou DELL. Zariadenia Dell nie je potrebné posielať do servisu. Dell vyšle svojho technika priamo k zákazníkovi.

Pracovné dni 8:00 a 18:00
SK +421 257 508 303
CZ +421 257 508 301

Notebooky je možné poslať priamo do servisného strediska Lenovo.
Reklamaciu je potrebné zadať telefonicky.

Viac informácií nájdeš na tomto linku lenovo.com/sk/sk/services-warranty

Pracovné dni 9:00 a 18:00
SK +421 850 232 406

Notebooky a monitory je možné poslať priamo do servisného strediska MSI.

Zadaj požiadavku na opravu online

Pracovné dni 8:30 a 17:00
SK +421 800 004 803
CZ +420 800 142 571

service.sk.erc@msi.com
service.cz.erc@msi.com